Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o. – Ing. Jan Švarc
Ing. Jan Švarc
Bakalářská práce
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
The Role of Public Relations in Corporate Marketing Communications in Office Depot, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma public relations, čtenáři osvětluje pojem public relations a jeho důležitost v moderní společnosti. Pro úspěch na trhu v moderní společnosti jsou na sofistikovaný druh komunikace kladeny vysoké nároky a public relations může být prostředkem, jak vytčených komunikačních standardů dosáhnout. V teoretické části se práce zabývá popisem public relations, zdůrazňuje význam …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the topic of public relations. It clarifies the concept of public relations and its significance in modern society. In the efforts to achieve success on the market in modern society, high demands are placed on sophisticated types of communication; public relations can become a tool how to reach the required communication standards. In its theoretical part, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujz2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková