Fotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školách – Bc. Sofie HEJDUKOVÁ
Bc. Sofie HEJDUKOVÁ
Master's thesis
Fotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školách
Photosynthesis as a critical spot of the curriculum at high schools
Anotácia:
Tato diplomová práce se ve své teoretické části zabývá výkladem odborných pojmů, zařazením tématu fotosyntéza do výuky za použití kurikulárních dokumentů, rešerši vybraných učebnic a rešerši odborných článků na téma výuka fotosyntézy a fotosyntéza jako kritické místo kurikula. Praktická část je vystavěna na dotazníkovém šetření zaměřeného na první a druhé ročníky vyšších gymnázií. Získané výsledky …viacAbstract:
In its theoretical part, this diploma thesis deals with the interpretation of technical terms, the inclusion of the topic of photosynthesis in teaching using curriculum documents, a search of selected textbooks and a search of professional articles on the topic of teaching photosynthesis and photosynthesis as a critical place in the curriculum. The practical part is based on a questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Vágnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEJDUKOVÁ, Sofie. Fotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školách. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Biology / BCHNS20
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení vlivu pandemie na zabezpečení objektů kritické infrastruktury pracovníky soukromé bezpečnostní služby
Tereza Mračková -
Kritické zhodnocení zajištění bezpečnosti obyvatelstva chytrých měst.
Viktorie KASZUBOVÁ -
Osobní vzdělávací prostředí optikou kritické pedagogiky, konektivismu a sociálního konstruktivismu
Hana Bělochová -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ -
Analýza využití a znalostí aktivizujících metod učiteli odborného vzdělávání na pozadí dotazníkového šetření
Jana Svobodová -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Návrh úpravy venkovního prostoru školního areálu. Místo: SŠPTP (Střední škola propagační tvorby a polygrafie) Velké Poříčí.
Václava HENCLOVÁ