Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko – Gabriela Menčíková
Gabriela Menčíková
Bachelor's thesis
Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko
Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko
Abstract:
Bakalářská práce „Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko“ se zaměřuje na uvedenou oblast z hlediska marketingu cestovního ruchu. První část práce se zabývá výkladem pojmu marketing obecně a jeho vývojem od starověku do dnešní doby. Podrobnější část je věnována už samotnému marketingu cestovního ruchu a jeho součástem.Druhá část práce se věnuje turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko …moreAbstract:
This bachelor thesis “Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko” focuses on the issue of tourism marketing with respect to the said region.The first part of the thesis deals with the general concept of the term “marketing” and its de-velopment from ancient to present time. Tourism marketing and its parts are discussed in greater detail there. The second part of the thesis concerns tourist …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB183
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2010
- Supervisor: Alexandr Gregar
- Reader: Michal Trousil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENČÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Available from: https://theses.cz/id/g1nk33/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová