Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko – Gabriela Menčíková
Gabriela Menčíková
Bakalářská práce
Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko
Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko
Anotace:
Bakalářská práce „Marketing turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko“ se zaměřuje na uvedenou oblast z hlediska marketingu cestovního ruchu. První část práce se zabývá výkladem pojmu marketing obecně a jeho vývojem od starověku do dnešní doby. Podrobnější část je věnována už samotnému marketingu cestovního ruchu a jeho součástem.Druhá část práce se věnuje turistické oblasti Orlické hory a Podorlicko …víceAbstract:
This bachelor thesis “Marketing of tourist region Orlické hory a Podorlicko” focuses on the issue of tourism marketing with respect to the said region.The first part of the thesis deals with the general concept of the term “marketing” and its de-velopment from ancient to present time. Tourism marketing and its parts are discussed in greater detail there. The second part of the thesis concerns tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Michal Trousil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová