Pohotovost ke kladení otázek u dětí v kontextu nadání a tvořivosti – Mgr. Veronika Smetanová
Mgr. Veronika Smetanová
Master's thesis
Pohotovost ke kladení otázek u dětí v kontextu nadání a tvořivosti
Aptitude to ask questions in childhood in the context of giftedness and creativity
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na ověření vztahu mezi pohotovostí ke kladení otázek a mírou rozumového nadání. Dále je ověřován vztah pohotovosti ke kladení otázek a tvořivosti. Práce se zabývá také otázkou, zda existují rozdíly v pohotovosti ke kladení otázek mezi chlapci a dívkami a mezi žáky 1. a 5. tříd. Výzkumný soubor tvořilo 66 dětí ve věku od 5,2 do 11,8 let a data byla získána pomocí Wechslerovy …viacAbstract:
The thesis is focused on the verification of the relationship between the aptitude to ask questions and the intellectual giftedness. Further, the relationship between the aptitude to ask questions and the creativity is verified. Thesis also deals with the question if there are some differences between boys and girls and between first class a fifth class pupils in the aptitude to ask questions. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l8ohd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.