Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu – Bc. Daniel Chomistek
Bc. Daniel Chomistek
Master's thesis
Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu
Marketing plan of a start-up based on crowdfunding
Abstract:
The aim of the thesis was to inform the reader with two different start-ups based on crowdfunding, with individual start-ups being created with different intent. One with charity and the other with business. In the practical part, the thesis analyzes these two specific startups, their course, rewarding method and marketing planning. The final thesis was divided into four main chapters. The individual …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo oboznámiť čitateľa s dvoma rôznymi start-upmi založenými na crowdfundingu, pričom jednotlivé start-upy vznikli s rôznym zámerom. Jeden so zámerom charitatívnym a druhý s podnikateľským. V praktickej časti diplomová práca analyzuje tieto dva konkrétne start-upy, ich priebeh, spôsob odmeňovania a marketingového plánovania. Záverečná práca bola rozdelená do štyroch hlavných …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a4r50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Crowdfunding, jako způsob financování start-up
Andrii Matskevych -
Business plán pro start up a jeho vyhodnocení
Michaela Pešková -
Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu
Michael Branný