Bc. Daniel Chomistek

Master's thesis

Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu

Marketing plan of a start-up based on crowdfunding
Abstract:
The aim of the thesis was to inform the reader with two different start-ups based on crowdfunding, with individual start-ups being created with different intent. One with charity and the other with business. In the practical part, the thesis analyzes these two specific startups, their course, rewarding method and marketing planning. The final thesis was divided into four main chapters. The individual …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce bolo oboznámiť čitateľa s dvoma rôznymi start-upmi založenými na crowdfundingu, pričom jednotlivé start-upy vznikli s rôznym zámerom. Jeden so zámerom charitatívnym a druhý s podnikateľským. V praktickej časti diplomová práca analyzuje tieto dva konkrétne start-upy, ich priebeh, spôsob odmeňovania a marketingového plánovania. Záverečná práca bola rozdelená do štyroch hlavných …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
  • Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní