Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners – Mgr. Eva Loukotková
Mgr. Eva Loukotková
Bachelor's thesis
Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners
Using a Coursebook in Teaching English to Young Learners
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku angličtiny mladších žáků. Zabývá se zejména problematikou vhodnosti používání učebnic při výuce angličtiny na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části autorka popisuje výhody a nevýhody používání učebnic při výuce angličtiny. Úvodní část se také věnuje metodickému přístupu k mladším žákům a uvádí jejich charakteristiku …moreAbstract:
This thesis focuses on young learners of English and deals with the suitability of using a coursebook for teaching English at a lower primary school. The work is divided into two parts. The introductory section provides a theoretical background to the given issue. The author’s aim is to describe the main advantages and disadvantages of teaching with and without a coursebook. In addition, these two …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p913w/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička