Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s. – Petr Juriš
Petr Juriš
Bakalářská práce
Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s.
Marketing strategy of the Czech Airlines company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Českých aerolinií, a.s. Hlavním cílem práce je představit současnou marketingovou strategii Českých aerolinií, a.s., poukázat na její klady a zápory a předložit náměty na její zefektivnění. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována marketingu v obecné rovině a představuje teoretické východisko pro další části. Ve druhé kapitole je …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech Airlines company. The main aim is to introduce the current marketing strategy of the company, present its strengths and weaknesses and propose a few improvements to enhance its quality. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the theoretical basis of marketing and introduces the most essential marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiřina Borková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová