Petr Juriš

Bakalářská práce

Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s.

Marketing strategy of the Czech Airlines company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Českých aerolinií, a.s. Hlavním cílem práce je představit současnou marketingovou strategii Českých aerolinií, a.s., poukázat na její klady a zápory a předložit náměty na její zefektivnění. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována marketingu v obecné rovině a představuje teoretické východisko pro další části. Ve druhé kapitole je …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech Airlines company. The main aim is to introduce the current marketing strategy of the company, present its strengths and weaknesses and propose a few improvements to enhance its quality. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the theoretical basis of marketing and introduces the most essential marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiřina Borková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79165

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod