Bc. Petr MUSIL

Bakalářská práce

Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008

Integrated communication activities of radio Frekvence 1 and their effects on business results in years 2005-2008
Anotace:
Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10678

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MUSIL, Petr. Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace