Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Jan Svoboda
Jan Svoboda
Master's thesis
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části je obsažen průzkum prostřednictvím dotazníků a rozhovorů. Tyto metody byly použity pro průzkum účinnosti psychologických prostředků v reklamě. Cílem práce je zhodnotit zmíněné psychologické …moreAbstract:
This thesis is focused on the psychology of advertisement and its use to support the image of the organization. The theoretical part explains the concepts of advertising, psychology in advertising, consumer psyche and the image of the organization. The practical part contains a survey in the form of questionnaires and interviews. These methods were used to investigate the effectiveness of psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/g2kez5/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODA, Jan. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/g2kez5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele
Pavlína Procházková -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (specifikace "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (spec. "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Karel Hrach -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Reklama na alkohol a její vliv na jedince z pohledu adolescentů
Kateřina Poláková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová