Předčtenářská gramotnost v MŠ Obrnice – Tereza SIHLOVCOVÁ
Tereza SIHLOVCOVÁ
Bakalářská práce
Předčtenářská gramotnost v MŠ Obrnice
Pre-reading literacy in Kindergarten Obrnice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj předčtenářské gramotnosti u dětí ze sociálně vyloučené lokality v mateřské škole v Obrnicích. Obsah teoretické části je věnován výkladu pojmu předčtenářská gramotnost, je zdůrazněn význam rodiny a mateřské školy při rozvoji předčtenářských dovedností a je poukazováno na oblasti, které je ovlivňují. Dále je v teoretické části charakterizován předškolní věk a řešena …víceAbstract:
This work is focused on the development of pre-reading literacy on kids from a socially excluded locality in Obrnice Kindergarten. The theoretical part of this work is focused on explaining the meaning of the term pre-reading literacy as well as emphasizing the importance of family and kindergarten over development of pre-reading skills and point out areas which affect them skills. Furthermore, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIHLOVCOVÁ, Tereza. Předčtenářská gramotnost v MŠ Obrnice. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Dětské prekoncepce fenoménu rodina v předškolním vzdělávání
Pavlína Vérostová -
Rodina a její vliv na utváření zdravého životního stylu u dětí předškolního věku
Klára Slezáková -
Rodina a jedinec s ADHD v předškolním věku
Kristýna CHALOUPKOVÁ -
Rodina očima dítěte předškolního věku
Marie JESTŘABÍKOVÁ -
Průzkum trávení volného času ve vybrané lokalitě se zaměřením na segment rodina s dětmi
Andrea Pischnothová -
Rodina dítěte mladšího tří let v institucionální předškolní edukaci
Barbora Grósová