Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému – Bc. Magdaléna STRÁNSKÁ
Bc. Magdaléna STRÁNSKÁ
Diplomová práce
Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému
A Comparative Study of Inclusive Approaches in the Czech Republic and Great Britain
Anotace:
Cílem diplomové práce je teoretické zmapování inkluzivního vzdělávání v současných základních školách s využitím teoretických poznatků v praktickém školním prostředí a ve srovnání dvou odlišných vzdělávacích systémů České republiky a Velké Británie. Práce se nejprve bude zabývat pojetím inkluzivního vzdělávání na úrovni současných pedagogických teorií a porovnáním kurikulárních materiálů obou zemí …víceAbstract:
The objective of this thesis is a theoretical mapping of the inclusive education in modern-day primary schools using theoretical knowledge in practical school environment, and in a comparison of the two different educational systems in the Czech Republic and Great Britain. At the start, this thesis will address the inclusive education concept related to the standards of current pedagogical theories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Havlínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÁ, Magdaléna. \textit{Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2or2y/.
Jak správně citovat práci
STRÁNSKÁ, Magdaléna. Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ OV pro 2. stupeň ZŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková