Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o." – Bc. Klára Ptáková
Bc. Klára Ptáková
Master's thesis
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Using principles of behavioural economics in marketing for the project "BeArtist“
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je zkoumání vlivu behaviorální ekonomie na marketingové a obchodní strategie zážitkového art studia BeArtist, které bylo nedávno otevřeno v Praze. Práce využívá teoretické poznatky behaviorální ekonomie a aplikuje je v reálném světě marketingu, kde zkoumá, jak heuristiky efektu návnady, efektu slev a významu slova "zdarma", mohou ovlivnit rozhodování a chování zákazníků …viacAbstract:
This thesis examines the influence of behavioural economics on the marketing and business strategies of BeArtist, an experiential art studio recently opened in Prague. The thesis takes the theoretical insights of behavioural economics and applies them to real-world marketing, exploring how the heuristics of the Decoy effect, the discount effect and the meaning of the word "free" can influence customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Zdeněk Hašek
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁKOVÁ, Klára. \textit{Využití principů behaviorální ekonomie v~marketingu u~projektu ''BeArtist s.r.o.''}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2pqp0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy
Richard Rampas -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Návrh digitální marketingové strategie vybraného podniku
Jakub Kršňák -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Experiment in Behavioral Economics
Anton Babich -
Aplikace behaviorální ekonomie do managementu
Jana Ilavská -
Experimental testing of theory of information with emphasis on Behavioral economics
Petr Jurečka -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Jan Mega
Názov
Vložil
Vložené
Práva