Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s. – Bc. Anna Hončíková
Bc. Anna Hončíková
Bakalářská práce
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Comparison of the effectiveness of marketing channels in the digital environment for the sale of merch of the non-profit organization FUCK CANCER, z. s.
Anotace:
ABSTRAKT V teoretické části této bakalářské práce se zabývám neziskovým sektorem, neziskovými organizacemi, fundraisingem a marketingem neziskových organizací. Dále se zaměřím na oblast marketingu, která se věnuje především marketingu v digitálním prostředí. Praktickou část práce tvoří analýza komunikačních kanálů neziskové organizace Fuck Cancer v návaznosti na Fuck Cancer e-shop. Cílem práce je zjistit …víceAbstract:
ABSTRACT In the theoretical part of this bachelor thesis, I describe the non-profit sector, non-profit organizations, fundraising and marketing of non-profit organizations. Additionally, I explore the realm of marketing, with a specific emphasis on digital marketing strategies. The practical part consists of an analysis of the communication channels of the non-profit organization Fuck Cancer in conjunction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Jón, MSc.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONČÍKOVÁ, Anna. \textit{Porovnání efektivity marketingových kanálů v~digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g31m0i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Využitelnost e-shopu servisními nestátními neziskovými organizacemi
Tereza Novotná -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová
Název
Vložil
Vloženo
Práva