Viktorie SYMOVÁ

Bachelor's thesis

Vnímání dopadů porozchodové nebo porozvodové situace rodičů s dětmi ve výlučné péči

Perception of the impacts of post-separation or post-divorce circumstances by parents with a children in exclusive care
Abstract:
Cílem práce je zkoumání dopadů vnímaných rodiči s dětmi ve výlučné péči, kteří si prošli rozchodem, anebo rozvodem, vypořádáváním se s touto událostí, jejím vlivem na děti a zkušenostmi, které měli s odborníky působícími v práci s rodinou. Předmětem výzkumu byl např. rozvod/rozchod a jeho průběh, porozvodová/porozchodová situace, práce s rodinou. Za využití kvalitativního přístupu byl výzkum orientován …more
Abstract:
This work studies effects percieved by parents and their children in exclusive care after break up or divorce, the way they dealt with the situation, the impact the situation had on the children and the experience of working with the family experts. Main topics contains for example break up, divorce and the situation during the divorce/break up, situation after divorce/break up and work with family …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Alexandra Petrů

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SYMOVÁ, Viktorie. Vnímání dopadů porozchodové nebo porozvodové situace rodičů s dětmi ve výlučné péči. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Work