Andrej Blaha

Bakalářská práce

Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve

Application of marketing mix in spa management
Abstract:
Bachelor thesis is oriented on individual marketing mix tools, and on their enforcement on spa hotels environment. Theoretical chapter consists of basic terminology which concern marketing service.The part is focused on typical attribute of service, which distinguish marketing service from basic marketing. Attention is also paid to specific signs of marketing in tourism and in marketing of spa hotels …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na jednotlivé nástroje marketingového mixu a na ich uplatnenie v prostredí kúpeľných hotelov. Teoretická časť práce obsahuje základnú terminológiu, ktorá sa týka marketingu služieb. Zameriava sa na charakteristické vlastnosti služieb, ktoré odlišujú marketing služieb od klasického marketingu. Pozornosť je v práci venovaná aj špecifickým črtám marketingu v cestovnom ruchu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví