Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve – Andrej Blaha
Andrej Blaha
Bakalářská práce
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Application of marketing mix in spa management
Abstract:
Bachelor thesis is oriented on individual marketing mix tools, and on their enforcement on spa hotels environment. Theoretical chapter consists of basic terminology which concern marketing service.The part is focused on typical attribute of service, which distinguish marketing service from basic marketing. Attention is also paid to specific signs of marketing in tourism and in marketing of spa hotels …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na jednotlivé nástroje marketingového mixu a na ich uplatnenie v prostredí kúpeľných hotelov. Teoretická časť práce obsahuje základnú terminológiu, ktorá sa týka marketingu služieb. Zameriava sa na charakteristické vlastnosti služieb, ktoré odlišujú marketing služieb od klasického marketingu. Pozornosť je v práci venovaná aj špecifickým črtám marketingu v cestovnom ruchu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8589/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHA, Andrej. \textit{Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/g32tt8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Green marketing
Michal Ďuriník -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak