Marketing strategies and their use – Bc. Elena Babaian
Bc. Elena Babaian
Diplomová práce
Marketing strategies and their use
Abstract:
This thesis will identify the value of marketing strategies for business processes in the Czech Republic, as well as for the global network. This work will focus on the importance of marketing in global organizations and in the world at large. The main object of my research will be global organizations and their use of marketing strategies to achieve success and avoid problems. The starting point of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
Nikita Yuskov -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar
Název
Vložil
Vloženo
Práva