Oldřich HAVRLANT

Bakalářská práce

Numerická analýza dílu pro železniční soupravu

Numerical Analysis of a Component of a Train Unit
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je simulovat a předpovědět chovní čelního modulu tramvaje při zatížení. Teoretická část rozebírá princip oboru pružnosti a pevnosti, který se zabývá výpočtem a zkoumáním průběhu napětí a deformace těles a je užit pro stanovení hodnot pro FEM analýzu. Dále je zde stručně rozebrán princip metody FEM, neboli metody konečných prvků, rozdělení kompozitníc materiálů a jejich chování …více
Abstract:
The aim of this thesis is to simulate and predict behavior of frontal tram unit during applied load. The theoretical part deals with field of Strength of Materil, its principles study processes of stress and strain within solids, which are then used in establishing of values for FEM analysis. Thesis also briefly describes its principles and composite materials. The practical part deals with FEM model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Zveřejnit od: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jakub Javořík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVRLANT, Oldřich. Numerická analýza dílu pro železniční soupravu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe