Motivace studentů v období mladé dospělosti k terciárnímu vzdělávání v kombinované formě – Bc. Kristýna Ješinová
Bc. Kristýna Ješinová
Diplomová práce
Motivace studentů v období mladé dospělosti k terciárnímu vzdělávání v kombinované formě
Young Adult Students' Motivation in Combined Studies Programme to Tertiary Education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje motivaci studentů v období mladé dospělosti k terciárnímu vzdělávání v kombinované formě. Uvádí definice vzdělávání, vymezuje ho dle stupňů a forem. Dále je představeno vývojové období mladé dospělosti a jeho vývojové charakteristiky. Je definována motivace, zároveň jsou jmenovány její druhy, specifika motivace mladých dospělých. Práce obsahuje výzkumné šetření zaměřující …víceAbstract:
Diploma thesis deals with Young Adult Students' Motivation in Combined Studies Programme to Tertiary Education. It shows the definition of education, delimits it according to its degrees and forms. Young adult period and its developmental characteristics are delimited as well. Motivation is defined. Additionally, the types of motivation and the specifics of motivation in young adult period are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fble6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Ruští studenti na vysokých školách v Brně v meziválečném období (ve srovnání s Prahou)
Renáta Phamová -
Integrace ukrajinských vysokoškolských studentů do studentského života v České republice v období války na Ukrajině
Petro Hoshii -
Komemorace druhého odboje na Žďársku v období normalizace v rámci badatelské výuky v terénu
Antonín Kadlec -
Rodinná podpora studentů první generace v období adaptace na vysokou školu z pohledu studentů a jejich rodičů
Lucie Faltusová -
Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19
Gabriela Čumová -
Zkušenosti s násilím v rodině v období COVID-19
Barbora OBORNÁ -
Seberegulace v sociální oblasti v kontextu zvládání zátěže, self-esteem a self-efficacy v období pozdní adolescence
Andrea Řezníčková -
The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context
Liang-Ting JUAN