Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst – Veronika Čiháková
Veronika Čiháková
Bakalářská práce
Business model značky Kefin.cz se zaměřením na budoucí růst
The business model of the brand Kefin. cz with a focus on its future development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodním modelem a budoucím rozvojem značky Kefin. Cílem práce je obchodní model této značky analyzovat, najít případné nedostatky a navrhnout jeho zdokonalení. Hlavním přínosem je návrh zahraniční expanze, který by značka Kefin mohla v budoucnu využít nebo se jím alespoň inspirovat. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, přičemž první se zabývá obchodním …víceAbstract:
This thesis is in regard to the business model and the future development of the Kefin brand. It aims to analyse the brand's business model, find possible shortcomings, and propose improvements. Its main contribution is a foreign expansion proposal that the brand could use or take inspiration from in the future. The theoretical section is divided into two main chapters; the first deals with the business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Lukáš Pergler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expansion to foreign market
Viktoriia Naumenko -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
Mass customization as a business model: Business plan for online furniture company
Martin Žák -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Designing a methodology for disruptive business model innovation
Michael Lang -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Business model
Sergio Miguel Pazo Romero