Návrh komunikačního mixu strojírenského podniku – Bc. Katarína Žumárová, MBA
Bc. Katarína Žumárová, MBA
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu strojírenského podniku
A Proposal of Communication Mix for Industrial Organization
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy marketingového prostředí a dosavadních marketingových aktivit společnosti V+S Welding, s.r.o. vytvořit návrh komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o podniku. Na základě analýzy marketingového prostředí vybraného strojírenského podniku byly odvozeny základní kontury marketingového mixu v oblasti produktů na trzích B2B. Následně byla zhodnocena …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis was to create a proposal of a communication mix in order to raise awareness of a company based on analyzes of marketing environment and current marketing activities of company V+S Welding, s.r.o. Fundamental outlines of a marketing mix in products’ area on B2B markets have been derived based on a marketing environment’s analysis of chosen industrial organization. Subsequently …viacKľúčové slová
B2B trh B2B marketing cílové skupiny komunikační mix marketingová komunikace marketingový mix marketingové prostředky osobní prodej podpora prodeje positioning přímý marketing public relations reklama segmentace situační analýza targeting. Advertisement B2B market communication mix direct marketing marketing communication marketing channels marketing mix personal selling sales promotion segmentation situational analysis targeting target groups.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fribx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková