Adéla Prášilová

Bakalářská práce

Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích

Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses
Anotace:
Pášilová, A. Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality v gastronomických podnicích v Brně. Cílem této práce je zjištění míry spokojenosti s faktory spokojenosti a jejich vlivu na loajalitu zákazníka v gastronomických podnicích, následně na základě výsledků …více
Abstract:
Prášilová, A. Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses in Brno. The aim of this thesis is to find out the level of satisfaction with satisfaction factors and their influence on customer loyalty in gastronomic businesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
  • Oponent: Patrik Kubát, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Manažerské techniky