Adéla Prášilová

Bachelor's thesis

Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích

Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses
Abstract:
Pášilová, A. Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality v gastronomických podnicích v Brně. Cílem této práce je zjištění míry spokojenosti s faktory spokojenosti a jejich vlivu na loajalitu zákazníka v gastronomických podnicích, následně na základě výsledků …more
Abstract:
Prášilová, A. Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses in Brno. The aim of this thesis is to find out the level of satisfaction with satisfaction factors and their influence on customer loyalty in gastronomic businesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Andrea Králiková
  • Reader: Patrik Kubát, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Manažerské techniky