Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie – Bc. Julie Grombířová
Bc. Julie Grombířová
Master's thesis
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie
Reaction of teachers, pupils and parents on the change of the final assessment - case study
Anotácia:
Závěrečné hodnocení výsledků žáků je zprostředkováno na dokumentu nazývaném vysvědčení. V teoreticko-empirické diplomové práci je představena problematika závěrečného hodnocení výsledků žáků a jeho změny v teorii a praxi jedné základní školy v kontextu projektu: Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející …viacAbstract:
The final assessment of pupils' achievements is provided on a document called a school report card. The theoretical-empirical master thesis presents the issue of the final assessment of pupils' achievements and its changes in the theory and practice of one primary school in the context of the project: Development and implementation of a pilot design of a school report card: innovation of the final …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/od2o2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Civics / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Aktivizační metody ve vzdělávání
Jana Fialová -
Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice
Šimon Kříž -
Využití m-learningu ve vzdělávání
Petr Klápště -
Stereotypy ve vzdělávání
Štěpánka Katona -
Digitální technologie ve vzdělávání
Kateřina Vaňková -
Wellbeing a jeho význam ve vzdělávání
Nicola Gregorová