Bc. Matěj Havelka

Diplomová práce

Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře

Communication strategies of selected galleries in the city of Brno and their reflection by students in the field of Management in culture
Anotace:
Magisterská práce je zaměřena především na studenty uměnovědných oborů, na jejich apetenční jednání při cíleném výběru konkrétních brněnských galerií – Moravská galerie v Brně, Galerie TIC a Dům umění města Brna v závislosti na charakter a efektivitu propagační strategie jednotlivých galerií se snahou o praktický výstup k vylepšení a korekci těchto propagačních strategií.
Abstract:
The master´s thesis is focused mainly on students of art disciplines, their appetite for targeted selection of specific galleries in Brno – Moravská galerie v Brně, Galerie TIC and Dům umění města Brna depending on the nature of efficiency of the promotional strategy of individual galleries, with a desire for practical output in order to improve and correct these promotional strategies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Monika Šimková
  • Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta