Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře – Bc. Matěj Havelka
Bc. Matěj Havelka
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Communication strategies of selected galleries in the city of Brno and their reflection by students in the field of Management in culture
Anotace:
Magisterská práce je zaměřena především na studenty uměnovědných oborů, na jejich apetenční jednání při cíleném výběru konkrétních brněnských galerií – Moravská galerie v Brně, Galerie TIC a Dům umění města Brna v závislosti na charakter a efektivitu propagační strategie jednotlivých galerií se snahou o praktický výstup k vylepšení a korekci těchto propagačních strategií.Abstract:
The master´s thesis is focused mainly on students of art disciplines, their appetite for targeted selection of specific galleries in Brno – Moravská galerie v Brně, Galerie TIC and Dům umění města Brna depending on the nature of efficiency of the promotional strategy of individual galleries, with a desire for practical output in order to improve and correct these promotional strategies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flpy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: Mgr. Monika Šimková
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELKA, Matěj. \textit{Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/g46hq4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová