Inkluze a integrace žáků s mentální retardací na střední škole – Markéta Šrámková
Markéta Šrámková
Bakalářská práce
Inkluze a integrace žáků s mentální retardací na střední škole
Inclusion and integration of pupils with mental retardation at secondary schools
Anotace:
AbstraktVe své bakalářské práci se zabývám vzděláváním žáků s mentální retardací na středních školách. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o mentální retardaci, její sym-ptomatologie, etiologie, klasifikace a diagnostika. Dále jsou zde popsány možnosti vzdělávání těchto žáků a jejich případná integrace a inkluze. Použila jsem metodu analýzy, syntézy a komparace odborných zdrojů.V praktické …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on educating students with mental retardation at secondary schools. The theoretical part of the thesis describes all basic facts about mental retardation, its symptomatology, aetiology, classification and diagnostics. It also describes possibilities of educating these pupils and their possible integration and inclusion. I used analysis, synthesis and comparison of professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva