Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru – Bc. Markéta Kaňová
Bc. Markéta Kaňová
Bakalářská práce
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Destination marketing from the private sector point of view
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Destinační marketing z pohledu privátního sektoru“ je zkoumání současné situace v destinaci Modré Hory, jež je svazkem pěti obcí, se zaměřením na obec Kobylí. V první části se zaměřuji na vymezení pojmů. V druhé části provádím terénní výzkum, výzkum webových stránek a pro získání reálného obrazu vedu strukturované rozhovory se subjekty zabývajícími se poskytováním ubytování …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Destination Marketing from the Private Sector Point of View” is the study of the current situation in the destination of Modré Hory (Blue Mountains), which is a bundle of five municipalities, with a focus on the village of Kobylí. The first part focuses on the definition of terms. In the second part, I am conducting field research, web research, and structured interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gfv2y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristína Babíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
Bianka Križanová -
Budoucnost kolaborativní ekonomiky v cestovním ruchu – bariéry, příležitosti
Monika Čapková -
Přístupy k regulaci kolaborativní ekonomiky v ubytovacích službách
Dávid Habina -
Kolaborativní ekonomika v ubytovacích službách: Airbnb v hl. m. Praze z pohledu Superhostitele
Miroslav Hubáček -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová