Využití sebehodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy – Helena Štětková
Helena Štětková
Master's thesis
Využití sebehodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy
Use of self-assessment in primary school education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá Využitím sebehodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy. Zjišťuje, jakým způsobem je sebehodnocení ve výuce využíváno. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky o sebehodnocení, jeho charakteristiku, důvod využívání, výhody, nevýhody, způsob zavádění a jeho formy. Empirická část se zabývá výzkumem sebehodnocení pomocí kvalitativní a kvantitativní metody šetření …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7044
Thesis defence
- Date of defence: 6. 4. 2022
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Školní hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání
Jana KARDOŠOVÁ -
Školní úspěch, neúspěch a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy
Monika Říhová -
Školní hodnocení v primární edukaci
Kateřina Kohoutová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
20/4/2022
Kohout, J.
20/4/2022