Využití nových trendů v marketingové komunikaci pro Metrák, s.r.o. – Bc. David Krouský
Bc. David Krouský
Master's thesis
Využití nových trendů v marketingové komunikaci pro Metrák, s.r.o.
New Trends Use in Marketing Communication for Metrák, Ltd.
Abstract:
Diplomová práce je zpracována na téma využití moderních trendů v marketingové komunikaci pro společnost Metrák s.r.o., která nabízí svým klientům služby v oboru odvozu objemného odpadu a převozu velkokapacitních materiálů. Teoretická část práce je zaměřena na obecná pravidla marketingu, strategický marketing, marketingový mix, komunikační mix, s důrazem na on-line marketing. V praktické části práce …moreAbstract:
The diploma thesis is elaborated on the topic of the use of modern trends in marketing communication for the company Metrák Ltd., which offers its clients services in the field of bulky waste removal and transportation of large-capacity materials. The theoretical part of the thesis is focused on general rules of marketing, strategic marketing, marketing mix, communication mix, with emphasis on online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROUSKÝ, David. \textit{Využití nových trendů v~marketingové komunikaci pro Metrák, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/g4qiew/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights