Marketingový koncept pro nově vznikající film Splněný zen – Jitka Pánková
Jitka Pánková
Bachelor's thesis
Marketingový koncept pro nově vznikající film Splněný zen
Marketing concept of newly developed film Splněný Zen
Anotácia:
Posláním této bakalářské práce je vypracovat strategii k realizaci filmového projektu Splněný Zen. Její teoretický základ spočívá ve vymezení základních marketingových pojmů, zaměřuje se na charakteristiku, podstatu a funkci marketingu. V praktické části je zpracována analýza situace filmového průmyslu v České republice, možnosti podpory vzniku filmových děl v souvislosti s projektem Splněný Zen a …viacAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to work out a strategy of realization of a film project Splněný Zen. It's theoretical basis lies within definition of marketing terms and it focuses on characterisation, substance and function of marketing. The analysis of the situation of film industry in the Czech Republic, the opportunities of film developing support in context of the Splněný Zen project, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26681
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Michal Adamovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Šárka Anýžová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Anna Gociek -
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Miroslav Babušiak