Jitka Pánková

Bakalářská práce

Marketingový koncept pro nově vznikající film Splněný zen

Marketing concept of newly developed film Splněný Zen
Anotace:
Posláním této bakalářské práce je vypracovat strategii k realizaci filmového projektu Splněný Zen. Její teoretický základ spočívá ve vymezení základních marketingových pojmů, zaměřuje se na charakteristiku, podstatu a funkci marketingu. V praktické části je zpracována analýza situace filmového průmyslu v České republice, možnosti podpory vzniku filmových děl v souvislosti s projektem Splněný Zen a …více
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to work out a strategy of realization of a film project Splněný Zen. It's theoretical basis lies within definition of marketing terms and it focuses on characterisation, substance and function of marketing. The analysis of the situation of film industry in the Czech Republic, the opportunities of film developing support in context of the Splněný Zen project, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Michal Adamovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26681

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod