Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice – Tomáš Kunc
Tomáš Kunc
Bachelor's thesis
Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice
The Position of Internet and Physical Stores in the Purchasing Decisions of Consumers in the Czech Republic
Abstract:
Práce: Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice porovnává tyto dva druhy obchodů a jaký mají vliv na rozhodování spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a na praktickou část. Teoretická část se nejprve zabývá historií obchodu a internetu, dále marketingem a nakonec chováním spotřebitelů. Praktická část se formou dotazníkového …moreAbstract:
Work: The position of Internet and physical stores in the purchasing decisions of consumers in the Czech Republic compares these two types of stores and how they impact on consumer choices. The work is devided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part first discusses the history of trade and the Internet, then it discusses marketing and at last consumer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNC, Tomáš. \textit{Postavení internetových a~kamenných obchodů v~nákupním rozhodování spotřebitelů v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/g55084/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Internetový obchod jako portálová aplikace
Rastislav Papp
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights