Bezkontaktní detektory rozbití skla – Radek PAVLÍNEK
Radek PAVLÍNEK
Bakalářská práce
Bezkontaktní detektory rozbití skla
Glassbreaks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá bezkontaktními detektory rozbití skla. Cílem práce je formulace nových trendů, analýza a porovnání jednotlivých detektorů rozbití skla. Součástí práce je také vymezení základních pojmů z oblasti zabezpečení objektů. Dále pak popis fyzikálních principů činnosti, vlastnosti a způsoby použití bezkontaktních detektorů rozbití skla v plášťové ochraně. Závěrečná kapitola je zaměřená …víceAbstract:
This thesis deals with noncontact glass break detectors. The aim of the work is the formulation of new trends, analysis and comparison of individual glass break detectors. Part of the work is also the definition of the basic concepts in the field of security of the object. Further description of the physical principles, properties, and uses of noncontact glass break detectors in shell protection. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 25. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍNEK, Radek. Bezkontaktní detektory rozbití skla. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management
Práce na příbuzné téma
-
Principy lokalizace a měření polohy živých a neživých objektů v prostoru.
Denny Idehen -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy při výběru zaměstnanců
Veronika Sedláková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda -
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Petr Eber -
Nové trendy a inovace ve stravování na cestách se zaměřením na segment motoristů
Luboš Caninec