Nové trendy v marketingové komunikaci – Ing. Marina Hefnerová
Ing. Marina Hefnerová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je průvodcem dnešního marketingu, novými trendy v marketingové komunikaci a franchisingem. Seznamuje nás s marketingem, poskytuje informace, jaké jsou dnešní nové trendy v marketingové komunikaci. Jakou taktiku si pod jednotlivými metodami můžeme představit a použít při tvorbách marketingových strategií k uvedení nového výrobku či služby na trh. Představuje marketingovou metodu, jejímž …víceAbstract:
Bachelor's thesis is to guide today's marketing, new trends in marketing communications and franchising. Acquaints us with the marketing, providing information, what are today's new trends in marketing communications. What is the different tactics you can imagine, and the methods used in tvorbách marketing strategies to bring a new product or service on the market. Marketing represents a method that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a8kfc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Digitální marketing v práci hudebního experta
Richard Krupa -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová