Ing. Marina Hefnerová
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New Trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce je průvodcem dnešního marketingu, novými trendy v marketingové komunikaci a franchisingem. Seznamuje nás s marketingem, poskytuje informace, jaké jsou dnešní nové trendy v marketingové komunikaci. Jakou taktiku si pod jednotlivými metodami můžeme představit a použít při tvorbách marketingových strategií k uvedení nového výrobku či služby na trh. Představuje marketingovou metodu, jejímž …moreAbstract:
Bachelor's thesis is to guide today's marketing, new trends in marketing communications and franchising. Acquaints us with the marketing, providing information, what are today's new trends in marketing communications. What is the different tactics you can imagine, and the methods used in tvorbách marketing strategies to bring a new product or service on the market. Marketing represents a method that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a8kfc/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Digitální marketing v práci hudebního experta
Richard Krupa -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová