Ing. Marina Hefnerová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New Trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je průvodcem dnešního marketingu, novými trendy v marketingové komunikaci a franchisingem. Seznamuje nás s marketingem, poskytuje informace, jaké jsou dnešní nové trendy v marketingové komunikaci. Jakou taktiku si pod jednotlivými metodami můžeme představit a použít při tvorbách marketingových strategií k uvedení nového výrobku či služby na trh. Představuje marketingovou metodu, jejímž …více
Abstract:
Bachelor's thesis is to guide today's marketing, new trends in marketing communications and franchising. Acquaints us with the marketing, providing information, what are today's new trends in marketing communications. What is the different tactics you can imagine, and the methods used in tvorbách marketing strategies to bring a new product or service on the market. Marketing represents a method that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní