My Linh Lai

Bachelor's thesis

Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování

Digital marketing communication strategy of the Centre for Architecture and Metropolitan Plannning
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii a webovými stránkami, které organizace využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje její úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice internetového marketingu, marketingové komunikaci sociálních …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of a selected contributory organization with a focus on digital marketing and social media. The thesis deals with social media and websites, which the organization uses as a tool for marketing communication and analyzes its success. The theoretical part is devoted to the characteristics of internet marketing, marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Jakub Grosman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80460