Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování – My Linh Lai
My Linh Lai
Bakalářská práce
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
Digital marketing communication strategy of the Centre for Architecture and Metropolitan Plannning
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii a webovými stránkami, které organizace využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje její úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice internetového marketingu, marketingové komunikaci sociálních …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the communication strategy of a selected contributory organization with a focus on digital marketing and social media. The thesis deals with social media and websites, which the organization uses as a tool for marketing communication and analyzes its success. The theoretical part is devoted to the characteristics of internet marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Jakub Grosman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel