Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou – Daniela Koželuhová
Daniela Koželuhová
Bachelor's thesis
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Marketing Mix of Services Provided by Public Library Veselí nad Moravou
Abstract:
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on research of marketing mix of services provided by Public library Veseli nad Moravou. The main focus of this thesis is on comparing services provided by Public library with services provided by competitors in nearest surroundings. Important part of the thesis is also given to deficit elimination in curret merketing mix of servvices and to innovations that would lead …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslav Miklík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŽELUHOVÁ, Daniela. \textit{Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/g5iqir/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koželuhová, Daniela. Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Radek Svěrák -
Inovace marketingového mixu
Alena Šišmová -
Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz
Pavel Beran -
Inovace marketingového mixu
Ilona Válková -
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Roman Kašpar -
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Lenka Krátká -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu
Pavel Blahoňovský