Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost – Bc. Tomáš Novotný
Bc. Tomáš Novotný
Master's thesis
Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost
Design of an on-line marketing campaign for a start-up company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové kampaně pro začínající společnost. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu se zaměřením na online marketing. Dále jsou v práci rozebrány různé nástroje online marketingu a jejich možné využití. Praktická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Zabývá se návrhem online marketingové strategie pro společnost IKEN za …moreAbstract:
This diploma thesis deals with an online marketing campaign design for a start-up company. In the first part of the thesis, core concepts of marketing are explained, specifically with regard to online marketing. Other online marketing tools are further analysed in the text with their use. The practical part is based on literary research. It is focused on an online marketing strategy design for IKEN …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Tomáš. \textit{Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/g5jvl7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys
Ivo Stráník -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.
Zuzana Hajná -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights