Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost – Bc. Tomáš Novotný
Bc. Tomáš Novotný
Diplomová práce
Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost
Design of an on-line marketing campaign for a start-up company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové kampaně pro začínající společnost. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu se zaměřením na online marketing. Dále jsou v práci rozebrány různé nástroje online marketingu a jejich možné využití. Praktická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Zabývá se návrhem online marketingové strategie pro společnost IKEN za …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an online marketing campaign design for a start-up company. In the first part of the thesis, core concepts of marketing are explained, specifically with regard to online marketing. Other online marketing tools are further analysed in the text with their use. The practical part is based on literary research. It is focused on an online marketing strategy design for IKEN …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys
Ivo Stráník -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.
Zuzana Hajná -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini
Název
Vložil
Vloženo
Práva