Zpětná vazba učitele u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Markéta Plachá
Mgr. Markéta Plachá
Bakalářská práce
Zpětná vazba učitele u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The teacher s feedback to the pupils with special educating needs
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá zpětnou vazbou učitele ve třídě, kterou navštěvují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Klade si za cíl zjistit, jaká jsou specifika v komunikaci této třídy, dále jestli se zpětná vazba liší podle speciálních vzdělávacích potřeb jednotlivých žáků a konečně, jakou zpětnou vazbu dává učitel celé třídě. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část …víceAbstract:
The thesis deals with the feedback of a teacher in the class attended by the pupils with special educating needs . It aims to find out, what specifics in the communication of the class are, further if the feedback can differ according to certain special educating needs and finally what a feedback the teacher gives to the class. The thesis is divided into two parts. The first one, the theoretical one …víceKlíčová slova
komunikace sociální komunikace pedagogická komunikace hodnocení odměny a tresty hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zpětná vazba communication social communication pedagogic communication evaluation benefits and sanctions evaluation of pupis with special educating needs feedback
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eoj59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Šárka Sixtová -
Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Renée Grenarová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková