Návrh strategického plánu integrované taneční skupiny Proty boty – Bc. Monika Fischerová
Bc. Monika Fischerová
Master's thesis
Návrh strategického plánu integrované taneční skupiny Proty boty
Design of a Strategic plan of a integrated dance group Proty boty
Abstract:
Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací Proty boty, která má portfolio aktivit postavené na tanci pro lidi s handicapem i bez něj. V první části práce jsou vymezeny pojmy inkluzivní a integrovaný tanec v českém kontextu a hledání rozdílů mezi nimi. V dalších kapitolách teoretické části je práce zaměřena na inkluzi a volný čas a to především osob s postižením. Dále srovnává podobné organizace …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the non-profit organization Proty boty which has a portfolio of activities based on dance for people with and without disabilities. The first part of the thesis defines the concepts of inclusive and integrated dance in the Czech context and searches the differences between them. In the next chapters of the theoretical part the thesis is focused on inclusion and leisure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j7sel/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 2. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Measurement of Leisure-time Physical Activity for Czech People with Spinal Cord Injury
Thwe Thazin SWE -
Skupinové aktivity s využitím koní jako prostředek k rozvoji osobnosti mladého člověka se středně těžkým mentálním postižením
Kateřina Kůsová -
Volný čas lidí s tělesným postižením
Anna Valášková -
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
David Görner -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová