Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau – Bc. Beáta Révayová
Bc. Beáta Révayová
Bakalářská práce
Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
Subvertising from the perspective of the theory of strategies and tactics by Michel de Certeau
Abstract:
The main goals of this thesis consist of introducing and defining the concepts of culture jamming and subvertising, and then of analyzing them using the perspective of “tactics” and “strategies” introduced by the French thinker, Michel de Certeau. The term “strategy” refers to the actions of the “strong”, meaning the producers, who are characterized by their own proper place and the power that allows …víceAbstract:
Hlavnými cieľmi tejto práce je predstaviť taktiky kultúrnej a reklamnej sabotáže, a následne tieto analyzovať využitím teoretického rámca „stratégií“ a „taktík“ francúzskeho mysliteľa, Michela de Certeau. Pojem „stratégia“ odkazuje k činnostiam „silných“, ktorí disponujú vlastným dištinktívnym priestorom a dostatočnou mocou na to, aby štruktúrovali sociálny svet a následne v ňom dominovali. „Slabí …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/afvtm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.