Výstavní stánek pro Český nábytek a.s. – BcA. Milan MAREK
BcA. Milan MAREK
Bakalářská práce
Výstavní stánek pro Český nábytek a.s.
Exhibition stand for Český nábytek a.s.
Anotace:
Chod firem a jejich schopnost udržení se na trhu je ovlivněn mnoha aspekty. Jedním z nich je firemní marketing a komunikace se zákazníkem. Cílem a zároveň nutností každé firmy je oslovit nové zákazníky a přesvědčit je, že právě jejich výrobek by si měli zakoupit. Aby takového cíle bylo dosaženo s úspěchem, je třeba zvolit správný marketingový a komuni-kační mix. Koncepce těchto mixů se samozřejmě liší …víceAbstract:
Operation of companies and their ability to remain in the market is influenced by many aspects. One of them is the corporate marketing and communication with customers. Pur-pose and also the need of every company is address an new customers and convince them that their own products they should buy. To achieve such purpose successfully, you must choose the right marketing and communication mix. Of course …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17129
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREK, Milan. Výstavní stánek pro Český nábytek a.s.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Direct marketing jako nástroj one-to-one komunikace
Zdeněk Brokl -
Projekt marketingové komunikace výstavní akce Tuning Salon Brno
Aleš DAREBNÍK -
Analýza komunikace zdravotnického veletrhu
Šárka ROBEŠOVÁ -
Marketing design hotelů
Ekaterina Serkova