Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu – Sabina SOUČKOVÁ
Sabina SOUČKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu
The South America thematic unit: analysis and evalution based on a selection of geography textbooks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením tematického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu pro střední školy. Tematický celek je porovnáván celkem ve třech učebnicích na základě obtížnosti textu, didaktické vybavenosti a kognitivní náročnosti úloh dle Bloomovy taxonomie. Zvolená metodika je v práci detailně popsána a vysvětlena. Zjištěné výsledky jsou zasazeny do světového kontextu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis and evaluation of the South America thematic unit in a selection of Geography textbooks for secondary schools. The thematic unit is assessed in a total of three textbooks: the main criteria being its difficulty, didactic value, and level of cognitive difficulty of tasks according to Bloom's taxonomy. The chosen methodology is described and explained in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Sabina. Analýza a hodnocení tématického celku Jižní Amerika ve vybraných učebnicích zeměpisu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní didaktická analýza nových řad učebnic přírodopisu nakladatelství Prodos a Fraus
Andrea SUCHÁNKOVÁ -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Aktivizační výuka zeměpisu zaměřená na mezipředmětové vztahy dějepisu a zeměpisu
Martin ORSÁG -
Hodnocení prezentace vybraných regionů Asie v učebnicích zeměpisu pomocí pojmových map
Kristýna RYČLOVÁ -
Analýza a hodnocení učebnic zeměpisu pro ZŠ
Lenka PAVLIŠČOVÁ -
Hodnocení a porovnání vybraných učebnic zeměpisu pro SŠ
Zdeňka BERANOVÁ -
Hodnocení vybraného tématu v učebnicích zeměpisu pro ZŠ a jeho úprava
Martin HRYCH -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová