Petra Sloupová

Bakalářská práce

Multilevel marketing v praxi

Multilevel marketing in practice
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě …více
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with multilevel marketing (MLM) in practice. The number of companies based on multilevel marketing has been enormly increased during the last 20 years. The main conditions for the entrance into the serious MLM company are described in this thesis. The practical part of the Bacelor's thesis deals with people's opinion of multilevel marketing and about multilevel marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jana Norková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22164

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management