Petra Sloupová
Bakalářská práce
Multilevel marketing v praxi
Multilevel marketing in practice
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with multilevel marketing (MLM) in practice. The number of companies based on multilevel marketing has been enormly increased during the last 20 years. The main conditions for the entrance into the serious MLM company are described in this thesis. The practical part of the Bacelor's thesis deals with people's opinion of multilevel marketing and about multilevel marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22164
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jana Norková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22164
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Martin LAVIČKA